تزریق ژل پروفایلو یکی از جدیدترین روش های جوانسازی پوست و برجسته سازی نواحی مختلف صورت است. این ژل از هیالورونیک اسید ساخته شده است. هیالوروینک اسید به خوبی با بافت پوست ادغام می شوند و نواقص موجود روی پوست صورت را از بین می برد.

استفاده از این ژل برای جوانسازی پوست صورت و همچنین درمان آسیب های پوستی می تواند موثر باشد. همچنین ژل پروفایلو کاملا بدون خطر است و به صورت طبیعی علائم پیری صورت را رفع می کند.

امکان تزریق پروفایلو به چه نواحی وجود دارد؟

از ژل پروفایلو به طور تخصصی برای از بین بردن چین و چروک های صورت استفاده می شود. در واقع امکان تزریق این ژل به 5 نقطه از صورت وجود دارد که شامل بخش های زیر است:

  • برآمدگی گونه
  • پایه بینی
  • تراگوس (کمی جلوتر از قسمت پایینی لاله گوش)
  • چانه
  • زاویه ماندیبولار

تزریق پروفایلو صورت علاوه را اینکه روند پیری را کندتر می کند به علاوه می تواند منجر به برجسته سازی گونه ها به طور طبیعی هم شود. به غیر از نواحی مختلف صورت می توان از این ژل برای رفع شل شدگی، افتادگی یا چین و چروک نواحی گردن، سینه، بازو و دست نیز استفاده می شود.

توجه داشته باشید که تزریق پروفایلو گردن نسبت به سایر نواحی از حساسیت بیشتر بالایی است؛ بنابراین این کار حتما باید توسط پزشک حاذق و در کلینیک زیبایی معتبر انجام شود.

بیشتر بخوانید : تزریق بوتاکس

چه کسانی می توانند تزریق ژل پروفایلو صورت انجام دهند؟

اگر قصد دارید با پروفایلو صورت زیبایی و جوانی را به چهره خود برگردانید باید بدانید که این روش جوانسازی صورت محدودیت سنی ندارد اما پزشکان توصیه می کنند که افراد بالای 30 سال از این ژل استفاده کنند. همچنین توصیه می شود که قبل از بروز چین و چروک پوستی برای انجام پروفایلو صورت اقدام نکنید. اما به دلیل اینکه این ژل خاصیت حجم دهندگی و برجسته سازی هم دارد افراد جوان هم می توانند از آن استفاده کنند. برجسته سازی با ژل پروفایلو کاملا طبیعی است و حالت نامتقارن به چهره شما نمی دهد. همچنین افرادی که دنبال روش برطرف سازی اشکالات چهره بدون عمل جراحی هستند کاندیدای مناسبی برای تزریق ژل پروفایلو هستند.

لازم است این نکته را خاطر نشان شویم که نتایج درمانی این ژل در افراد بالای 60 سال اصولا بهتر است.