در فضای اینترنت ممکن است با رژیم لاغری یک ماهه ۵ کیلو، رژیم لاغری یک ماهه ۱۰ کیلو، رژیم لاغری یک ماهه ۱۵ کیلو، رژیم لاغری یک ماهه ۲۰ کیلو و موارد اینچنینی برخورد کنید. قطعا برای هر کسی که دچار اضافه وزن است چنین رژیم هایی جالب خواهد بود و به فکر گرفتن این رژیم های می افتند.

ادعای این رژیم ها کاملا درست است و شما را به لاغری سریع در طی یک ماه می رساند اما به قیمت در خطر افتادن سلامتی بدن شما، آیا ارزشش را دارد؟! اگر به سلامتی خود بیش از هر چیز اهمیت می دهید در ادامه این نوشتار با اپلیکیشن لاغری سیرا همراه باشید تا با معرفی رژیم های غذایی متعادل و روش های تغییر سبک زندگی شما را به کاهش وزن در عرض یک ماه برسانیم.

کدام نوشیدنی باعث چربی سوزی می شود؟

هیچ نوشیدنی وجود ندارد که بتواند به طرز معجزه آسایی همه چربی های اضافی بدن را بسوزاند. اما نوشیدنی های سالم حاوی آب لیموی تازه و آب کرفس می تواند در این مسیر به شما کمک کند.

آیا می توان در طول رژیم لاغری موز خورد؟

موز سرشاز از فیبر است و می تواند فرآیند هضم غذا را آهسته کرده و از این طریق به کاهش احساس گرسنگی و کاهش وزن کمک می کند.

چه غذاهایی را نخوریم تا لاغر شویم؟

نخوردن غذاهای فرآوری شده، فست فود، نوشیدنی های الکلی، نوشیدنی ها و دسرهای شیرین از چاقی بیشتر جلوگیری می کند.

چای سبز چگونه به لاغری کمک می کند؟

کافئین ملایم موجود در چای سبز به عنوان یک محرک در چربی سوزی عمل می کند. همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است که متابولیسم و ایمنی بدن را تقویت می کند. بهترین مقدار مصرف چای سبز ۴ تا ۵ فنجان در روز است. چای سبز علاوه بر فواید کاهش وزن، شما را در طول روز سرحال و پرانرژی نگه می دارد.

آیا رژیم لاغری یک ماهه ۲۰ کیلو عوارض دارد؟

بله، طبق گفته متخصصین تغذیه کاهش وزن طبیعی در یک ماه چیزی حدود ۲ الی ۴ کیلوگرم است. بنابراین رژیم لاغری ۲۰ کیلویی در صورتی می تواند استاندارد باشد که حدود ۵ ماه طول بکشد. رژیم لاغری یک ماهه ۲۰ کیلویی جزء رژیم های لاغری سریع است که ممکن است عوارضی مثل ریزش مو، چین و چروک پوست و … را به همراه داشته باشد.