x تبلیغات
تکتا

فیلر لب چیست؟

 فیلرها که با انواع برندهای مختلف و کاربردهای گوناگون در حوزه زیبایی بدون جراحی طرفداران بسیاری پیدا کرده اند؛ نوعی مایع پرکننده هستند که ساختاری ژل مانند دارند و بیشتر از ماده ای به نام هیالورونیک اسید ساخته شده اند. این مواد بعد از تزریق، تولید کلاژن و آبرسانی را افزایش می دهند و در نتیجه باعث حجیم تر، برجسته تر و متقارن شدن لب ها می شوند.

نحوه تزریق فیلر به لب

برای تزریق فیلر به لب، پزشک مورد نظر بعد از بی حس کردن موضعی، محل تزریق را با الکل ضدعفونی می کند، سپس با سرنگ مخصوص تزریق و سوزن های خیلی ظریف مقدار مورد نیاز از ماده پرکننده را به قسمت های مختلف لب تزریق می کند.

نحوه تزریق فیلر در بی خطر بودن آن تاثیر بسیاری دارد. بنابراین حتما به پزشک متخصص و مطمئن مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید :

مزایا

از مهم ترین مزیت های تزریق فیلر به لب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

روشی برای برجسته و زیبا شدن لب هاست.

این روش هیچ گونه عارضه جدی مانند تورم و یا عفونت در لب ها ندارد.

برای انجام این روش، ماده طبیعی هیالورونیک اسید مورد استفاده قرار می گیرد.

بدون درد انجام می گیرد.

روشی غیر تهاجمی برای جوانسازی نیز می باشد.

معایب

همانطور که اشاره کردیم، تزریق فیلر به لب اگر توسط پزشک متخصص و ماهر انجام شود، بسیار بی خطر است اما در غیر اینصورت ممکن است عوارض جدی در پی داشته باشد. این عوارض احتمالی عبارتند از:

خونریزی و درد در محل تزریق

احتمال بروز تب سرد

تغییر رنگ لب ها

ایجاد آلرژی

عفونت

عدم تقارن لب ها

احتمال حرکت مایع پرکننده به سمت نواحی دیگر صورت

به دلیل موقتی بودن نتایج حاصل از تزریق فیلر، لازم است این روش هر چند وقت یک بار تکرار شود که می تواند پرهزینه باشد.

 

 

رژیم شوک ۷ روزه

 رژیم های لاغری بسیار زیادی در فضای اینترنت وجود دارند که تاثیرگذار نیستند و یا اینکه تاثیر آن ها موقتی است. برخی از آنها نیز ادعا می کنند که در صورت پیروی از آنها در مدت زمان کوتاهی به وزن دلخواه خود می رسید. یکی از رژیم های پرطرفدار رژیم شوک است. هدف این رژیم این است که به بدن شوک وارد شود تا بتواند کالری بیشتری بسوزاند و چربی های اضافی را آب کند.

رژیم لاغری شوک ۷ روزه باعث می شود که پس از اتمام دوره یک هفته ای، ۵ کیلو وزن کم خواهید کرد. این رژیم نوعی رژیم کم کالری است بنابراین در طول رژیم توصیه می شود که از فعالیت های بدنی سخت و ورزش پرهیز کنید.

برنامه رژیم شوک لاغری ۷ روزه

  • قبل از صبحانه: یک لیوان آب گرم + یک قاشق عسل
  • صبحانه: بعد از ده دقیقه، پنیر+ گوجه فرنگی +  فلفل سبز + یک نان سوخاری، دو برش نان کوچک + یک لیوان آب پرتقال
  • میان وعده: یک واحد میوه
  • ناهار: یک کاسه بزرگ سالاد ( فلفل، گوجه، سبزیجات، زیتون، پنیر، و دو عدد سفیده تخم مرغ) + ۷۰ گرم سینه مرغ گریل یا چهار عدد گوشت قلقلی گریل شده
  • شام: سالاد سبز با مقدار زیادی آبلیمو + ۱۰۰ گرم سینه مرغ یا ماهی گریل
  • میان وعده: دو عدد گلابی + هشت عدد بادام

بیشتر بخوانید : رژیم شوک سه روزه

سه روز آخر:

  • قبل از صبحانه: یک لیوان آب گرم + یک قاشق عسل
  • صبحانه: بعد از ده دقیقه، پنیر+ گوجه فرنگی +  فلفل سبز + یک نان سوخاری، دو برش نان کوچک + یک لیوان آب پرتقال
  • میان وعده: یک واحد میوه
  • ناهار: یک کاسه سالاد ( گوجه، فلفل، سبزیجات، روغن زیتون، نمک) + ۱۰۰ گرم سینه مرغ گریل یا ماهی
  • شام: سبزیجات فصل + یک کاسه ماست کم چرب + یک عدد نان سوخاری یا نخود پخته + یک کاسه سالاد با گوجه، فلفل، خیار و سبزیجات
  • میان وعده: یک لیوان شیر داغ + دارچین

 

 

مزایا و معایب رژیم کالری شماری

 

مزایای رژیم کالری شماری چیست؟

کاهش وزن؛

حفظ وزن ایده آل؛

عوارض رژیم کالری شماری چیست؟

از جمله معایب و عوارض رژیم کالری شماری عبارتند از:

ریزش شدید مو

 این رژیم لاغری فقط بر روی کالری های مصرفی روزانه تمرکز دارد؛ یعنی رژیم کالری شماری هیچ تاکیدی بر سالم بودن یا نبود غذاهای مصرفی ندارد. همین مسئله باعث می شود که در طول مدت زمان کوتاهی به وزن ایده آل خودتان برسید اما به دلیل کاهش ویتامین های مصرفی ممکن است فولیکول های مو ضعیف شوند که همین موضوع منجر به ریزش شدید مو می شود.

بازگشت سریع وزن به قبل

قطعا همه افراد به دنبال یک روش لاغری بدون بازگشت هستند. اما با استفاده از رژیم کالری شماری مدت زمان کمتری در این وزن خواهید ماند و پس از قطع رژیم بیشتر از قبل دچار اضافه وزن خواهید شد.

 دچار استپ وزنی می شوید

اگر قصد دارید که با رژیم کالری شماری لاغر یا چاق شوید باید این نکته را بدانید که هرگز با این روش به وزن ایده آل نخواهید رسید؛ زیرا این رژیم غذایی تمرکز روی کالری مواد غذایی دارد و اکثر افرادی که از این رژیم غذایی استفاده می کنند با مواد چربی سوز و سیر کننده شناختی ندارند.

  پس از گذشت یک مرحله از این رژیم شما دچار استپ وزنی می شوید؛ چرا که بدنتان به نوع خوراکی و میزان کالری دریافتی عادت کرده و بیشتر از حد خاصی سوخت و ساز نخواهد داشت.

یک رژیم خسته کننده است

در واقع بهترین رژیم غذایی برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند؛ رژیمی است که سیر کننده باشد، فرد کمتر احساس گرسنگی داشته باشد و همچنین انرژی کافی برای انجام فعالیت های روزمره را به فرد بدهد؛ از آنجا که رژیم کالری شماری این ویژگی ها را ندارد بنابراین خیلی سریع از ادامه آن خسته می شوید؛ زیرا دائما احساس گرسنگی خواهید داشت و همچنین انرژی کافی برای انجام امور روزانه خود را نخواهید داشت.

 دچار مشکلات گوارشی می شوید

یک رژیم غذایی اصولی قبل از هرچیز سلامت افراد را تضمین می کند تا در کنار اینکه افراد به وزن ایده آل خود می رسند خطری برای سلامتی آنها نداشته باشد. متاسفانه اکثر افرادی که از رژیم کالری شماری استفاده می کنند دچار مشکلات گوارشی می شوند.

 

 

مراقبت های بعد از تزریق فیلر خط خنده

 تا دو هفته بعد از تزریق توصیه می شود از مشروبات الکلی و دخانیات استفاده نکنید.

اگر بعد از تزریق احساس درد داشتید می توانید مسکن استفاده کنید.

برای رفع کبودی و التهاب بعد از تزریق فیلر خط لبخند می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.

داروهای تجویزی پزشک را مصرف کنید.

تا چند روز از انجام فعالیت های سنگین بدنی پرهیز کنید.

تا چند روز از خاراندن یا ماساژ دادن ناحیه پرهیز کنید.

روزانه حداقل 8 لیوان آب بنوشید؛ این کار بر ماندگاری فیلر و همچنین رفع التهابات پوستی می تواند تاثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید :

آرایش کردن بعد از تزریق فیلر خط خنده

پزشکان توصیه می کنند که تا یک هفته پس از تزریق فیلر از آرایش کردن بپرهیزید. زیرا ممکن است مواد آرایشی و آلودگی ها از طریق روزنه ایجاد شده با سرنگ به پوست وارد شود و باعث ایجاد عفونت پوستی شود.

تغذیه بعد از تزریق فیلر خط خنده

پس از تزریق فیلر خط خنده سعی کنید روزانه 8 لیوان آب بنوشید تا ماندگاری ژل بیشتر شود. همچنین میوه و سبزیجات را تا یک هفته به رژیم غذایی روزانه خود بیفزایید تا التهاب و کبودی ها سریعتر برطرف شوند.

طرز خوابیدن بعد از تزریق فیلر خط خنده

پس از تزریق فیلر در هنگام خوابیدن سعی کنید با چند بالش سرتان را بالاتر از بدنتان قرار دهید.

تا چند روز سعی کنید به روی صورت نخوابید.

تا 4 ساعت پس از تزریق فیلر خط خنده دراز نکشید.

شستن صورت بعد از تزریق فیلر خط خنده

تا یک روز پس از تزریق فیلر خط لبخند صورت خود را نشویید.

پس از 24 ساعت حداقل به مدت یک هفته از شوینده ملایم و آب ولرم برای شستشوی صورت خود استفاده کنید.

در هفته های اول پس از تزریق فیلر از حمام های طولانی مدت با فشار آب زیاد پرهیز کنید.

 

 

تزریق ژل دائمی به بینی چیست؟

 پزشکان از فیلرهای موقت برای اصلاح فرم بینی استفاده می کنند. اما فیلری به نام بلافیل ماندگاری بسیار بالایی دارد. بلافیل حاوی کلاژن و دانه های ریز پلی متیل متاکریلات است که در سال 2006 برای از بین بردن چین و چروک بینی از سازمان FDA آمریکا تاییدیه دریافت کرد. همچنین از این ژل در سال 2014 به منظور درمان جای جوش استفاده شد.

این روش که به عنوان تزریق ژل دائمی به بینی شناخته شده است یک روش بی خطر است. اما توصیه می شود که قبل از تزریق حتما آزمایشات پوستی لازم انجام شود.

تزریق ژل بلافیل برای متقاضیان زیر 21 سال و بیماران مبتلا به آلرژی به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

تزریق ژل به بینی استخوانی

یکی از مناسب ترین کاندیدای تزریق ژل بینی افرادی هستند که بینی استخوانی دارد. اصولا این افراد از قوز بینی خود شکایت می کنند. پزشک با تزریق ژل در بالا و پایین برآمدگی بینی را برطرف می کند و قوز بینی را از بین می برد.

برخی از بینی های استخوانی کمی افتادگی در نوک بینی دارند که با تزریق ژل به نوک بینی می توان تا حد زیادی آن را اصلاح کرد.

در تکنیک جدید رفع نواقص و لیفت بینی صرفا با تزریق فیلر انجام می شود و هیچگونه نیازی به استفاده از نخ و … نیست.

بیشتر بخوانید :

تزریق ژل به بینی گوشتی

علاوه بر فیلر بینی استخوانی، تزریق ژل برای اصلاح انواع مدل های بینی اعم از بینی گوشتی هم کاربرد دارد.

فیلر بینی چقدر ماندگاری دارد؟

بسیاری سوال می پرسند که تزریق ژل بینی چقدر ماندگاری دارد؟ همان طور که گفتیم تزریق ژل به بینی دائمی نمی باشد و پس از مدتی این ماده جذب می شود و بینی به حالت اولیه بازمیگردد.

ماندگاری تزریق ژل به بینی به برند فیلر، شرایط بدنی شخص و نحوه مراقبت از آن بستگی دارد؛ اما به طور متوسط ماندگاری این فیلرها حدود یک سال است.

توجه: در صورتی که 3 الی 4 بار به فاصله یکسان این تزریق تمدید گردد، ماندگاری آن تقریبا به صورت دائمی خواهد بود.

 

 

معایب رژیم لاغری سه روزه

 اگر قصد لاغر شدن سریع را دارید و زمان کافی برای کاهش وزن ندارید. اگر به یک مهمانی بسیار مهم دعوت شده اید اما نگران اضافه وزنتان هستید؛ رژیم لاغری سه روزه بهترین پیشنهاد برای شماست. رژیم لاغری ۳ روزه یا رژیم ارتشی ادعا دارد که می تواند کاهش وزن ۴.۵ کیلوگرمی در عرض یک هفته داشته باشد! اما آیا این ادعا واقعیت دارد؟

باید این مژده را به شما بدهیم که بله این رژیم لاغری امتحان خود را در سراسر جهان پس داده است، اما بشرطها  و شروطه ها! با مرجع تخصصی تناسب اندام سیرا همراه باشید تا به بررسی جزئیات این رژیم لاغری بپردازیم.

رژیم لاغری سه روزه ارتشی چیست؟

گفته می شود که رژیم لاغری سه روزه ارتشی یا رژیم سه روزه امریکایی برای اولین بار درارتش آمریکا به منظور کاهش وزن سریع سربازان طراحی شده است. در واقع رژیم لاغری ۳ روزه نیز همانند سایر رژیم هایی غذایی لاغری است اما با این تفاوت که شما می توانید بدون انجام فعالیت های بدنی سنگین در عرض کمتر از ۷ روز حدود ۴.۵ تا ۵ کیلوگرم وزن کم کنید؛ که به آن رژیم لاغری ۵ کیلو در ۳ روز نیز گفته می شود.

همچنین لازم است این نکته را خاطر نشان کنیم که این رژیم لاغری رایگان است و نیازی به هیچ گونه دستورالعمل خاص یا مواد خوراکی گران قیمت یا مکمل های لاغری نیست.

رژیم غذایی سریع سه روزه می بایست سه روز از هفته انجام شود و چهار روز دیگر به عنوان زمان سوخت و ساز در نظر گرفته می شود. افراد در این رژیم لاغری وعده های اصلی را بر اساس برنامه غذایی مشخصی که اصولا شامل ۱۰۰۰ الی ۱۲۰۰ کالری است، در سه روز مصرف می کنند و چهار روز دیگر هفته به مصرف مواد مغذی دیگری که اصولا ۱۵۰۰ کالری انرژی دارند، می پردازند. البته برای کسانی که فعالیت بدنی زیادی دارند در طول ۴ روز بعدی میزان کالری تا ۲۲۰۰ الی ۲۶۰۰ کالری نیز افزایش پیدا می کند.

بیشتر بخوانید : برنامه رژیم لاغری یک ماهه رایگان

از جمله معایب لاغری سریع در ۳ روز عبارتند از:

تنوع غذایی کم

تنوع غذایی در رژیم لاغری سه روزه به شدت کم است و بدن انسان نمی تواند مواد مغذی و ویتامین های لازم را دریافت کند. این مواد مغذی و ویتامین ها برای سلامت و همچنین سوخت و ساز درست بدن لازم و ضروری است.  اگر دچار کم خونی هستید یا به بیماری خاصی مبتلا هستید نباید به صورت خودسرانه از این رژیم استفاده کنید.

سرشار از نمک، شکر و چربی

اگر به برنامه رژیم ۳روزه لاغری نگاه کنید می بینید که انواع غذاهای فراوری شده مانند هات داگ، بستنی وانیلی و … نیز در این رژیم جای دارند.  برخی از این مواد دارای نمک و شکر بسیار بالایی هستند که می تواند برای بدن مضر باشد.

 

رژیم کارمندی

 شایان ذکر است که در چنین مشاغلی که اصولا کار افراد پشت میز کارمندی است و تحرک بسیار کمی دارند احتمال افزایش وزن و چاقی در بین کارمندان بسیار زیاد است. اما اصلا نگران نباشید مطلب مناسبی را برای مطالعه انتخاب کرده اید. ما در اینجا چند راهکار ساده را به شما معرفی می کنیم که بدون ایجاد هیچ گونه فشاری بتوانید رژیم لاغری کارمندی را عملی کنید و به نتیجه دلخواه خود برسید.

ماشین خود را کمی دورتر از محل کارتان پارک کنید

اگر شرکت یا سازمانی که در آنجا فعالیت می کنید پارکینگ اختصاصی در اختیار شما قرار نمی دهد، ما به شما توصیه می کنیم که ماشینتان را کمی دورتر از محل کارتان پارک کنید و حداقل یک پیاده روی ده دقیقه ای تا محل کارتان داشته باشید. با این کار ساده می توانید بخشی از نیاز بدنتان به ورزش کردن برای لاغری که در رژیم کارمندی لحاظ شده است تامین می کنید.

صبحانه کافی و کامل بخورید

یکی از مباحث بسیار مهم در رژیم کارمندان این است که هر روز صبحانه کافی و کامل بخورید. در صورتی که صبحانه شما کامل باشد انرژی کافی برای انجام فعالیت های روزمره را خواهید داشت و احتمال اینکه به سراغ میان وعده های فوری و ناسالم بروید بسیار کم است.

وعده غذایی خود را از خانه بیاورید

برای داشتن یک رژیم لاغری کارمندی مناسب به جای اینکه به بهانه گرسنگی به سمت غذاهای رستورانی و فست فودی بروید؛ وعده های غذایی خود را در خانه از شب قبل آماده کنید. با انجام دادن این کار هم غذاهای سالمی می خورید و هم اینکه در هزینه های خود صرفه جویی می کنید.

مقدار زیادی آب بنوشید

در صورتی که بدن شما کم آب باشد، بیشتر احساس گرسنگی خواهید داشت و به سراغ میان وعده های ناسالم و اضافی خواهید رفت؛ این کار باعث می شود که کالری اضافی زیادی با خوردن این میان وعده ها دریافت کنید، کالری هایی که بدن در حالت عادی به آنها احتیاجی ندارد.

توصیه که ما برای داشتن رژیم کارمندی مناسب به شما این است که در اوقاتی که سرکار هستید، یک بطری روی میز کار خود داشته باشید و هر چند دقیقه یکبار آب بنوشید (روزانه حداقل ۲ الی ۳ لیتر آب بنوشید).

با خوردن آب کافی در طول روز کمتر به سمت میان وعده های اضافی می روید، هوشیارتر هستید، کمتر احساس خستگی می کنید و در هنگام کار با کامپیوتر کمتر احساس سردرد خواهید داشت.

به جای چای سیاه و قهوه، چای سبز بنوشید

در رژیم کارمندان توصیه می شود که به جای نوشیدن چای سیاه و قهوه از چای سبز استفاده کنید. چای سبز بهترین گزینه و جایگزین به جای این نوشیدنی ها محسوب می شود و همچنین کافئین مورد نیاز بدنتان را هم فراهم می کند؛ همچنین خاصیت چربی سوزی بسیار بالایی دارد که برای رژیم لاغری کارمندی گزینه بسیار مناسبی است.

 

 

خطرات و عوارض لیزر موهای زائد

 از بسیاری از مراجعه کنندگان کلینیک قوی سفید شنیده ایم که می گویند از عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد می ترسم! ممکن است در فضای مجازی یا فضای وب مطالب بسیاری درباره عوارض وحشتناک لیزر موهای زائد مطالعه کرده باشید اما باید بدانید که عوارض زمانی رخ می دهند که لیزر مو با دستگاه های غیر استاندارد و همچنین توسط فرد غیر متخصص انجام شود. در صورتی که لیزر توسط فرد متخصص و متبحر و همچنین با دستگاه های استاندارد و با کیفیت انجام شود ما به جرات به شما می گوییم که هیچ گونه عارضه خطرناکی رخ نخواهد داد.

بیشتر بخوانید : میکرونیدلینگ صورت

از جمله شایعاتی که درباره خطرات لیزر موهای زائد می شنویم عبارتند از:

لیزر مو سرطان زا است: اینکه لیزر سرطان زا است به هیچ عنوان صحت ندارد؛ چرا که اولا پرتوهای نوری لیزر تنها باعث گرم شدن فولیکول های مو و از بین رفتن آنها می شود، دوما پرتوهای لیزر از نوع فرابنفش یا اشعه ایکس نیستند که سرطان زا باشند، لیزر پرتو نوری است که خاصیت یونیزان ندارد بنابراین به هیچ عنوان نمی تواند سرطان زا باشد.

لیزر مو باعث نازایی می شود: خانم ها و آقایانی که برای لیزر ناحیه بیکینی به ما مراجعه می کنند دائما می پرسند که آیا لیزر موهای زاید باعث ناباروری می شود. ما در جواب این افراد می گوییم که عمق نفوذی لیزر تنها تا چند میلی متر است و به هیچ عنوان به ارگان های جنسی شما مثل تخمدان یا بیضه نمی رسد که به این نواحی آسیب وارد کند.

لیزر بیکینی به پرده بکارت آسیب وارد می کند: دختران جوان خیالتان بابت این موضوع راحت باشد اشعه لیزر به پرده بکارت نمی رسد.

اشعه لیزر به چشم آسیب وارد می کند: اولا اینکه در جلسه لیزر به شما عینک یا محافظ چشم مخصوص داده می شود و تنها در صورتی که به دلیل خطای اپراتور لیزر به طور مستقیم به شبکیه چشم برخورد کند احتمال آسیب رسیدن به چشم وجود دارد.

در واقع بدترین عوارض لیزر مربوط به خطای اپراتور و خطای انسانی که است از جمله رایج ترین این عوارض عبارتند از:

ایجاد لکه های پوستی؛

سوختگی پوست؛

شایان ذکر است که برخی از عوارض لیزر موهای زائد کاملا طبیعی است و پس از گذشت مدت زمانی از بین می روند از جمله عوارض طبیعی لیزر عبارتند از:

قرمزی؛

 تورم؛

 احساس گرما؛

مواد غذایی مفید برای درمان کبد چرب

 برای درمان کبد چرب لازم است مصرف یک سری از مواد غذایی را اولویت قرار داده و در رژیم غذایی کبد چرب خود جایگاه خاصی را به آنان اختصاص دهیم. در ادامه به معرفی برخی از این مواد غذایی می پردازیم:

سیر

سیر یکی از مواد غذایی مهم و تاثیرگذار در کاهش چربی بدن است. این ماده غذایی حاوی سلنیوم و آلیسین بوده و باعث فعال شدن آنزیم های کبد و سم زدایی بهتر آن می شود.

سبزیجات

مصرف انواع سبزیجات به خصوص سبزیجاتی مانند کلم بروکلی و اسفناج تاثیرات چشمگیری در کاهش چربی کبد و درمان کبد چرب دارد.

زنجبیل

جادوی زنجبیل و کبد چرب بر هیچکس پوشیده نیست زیرا این ماده غذایی حاوی آنتی اکسیدان قوی است و باعث کاهش تری گلیسیرید در بدن می شود. زنجبیل را می توان هم در آب داغ حل کرد و هم به صورت رنده شده به سالاد ها اضافه کرد.

بیشتر بخوانید :

شیر بادام

بیماران مبتلا به کبد چرب باید توجه خاصی به مصرف کافی کلسیم و ویتامینکنند زیرا می تواند جلوی پیشرفت بیماری را بگیرد و آن را کنترل کند. شیر بادام حاوی مقدار قابل قبولی کلسیم است و توصیه می شود که افراد مبتلا به کبد چرب هر روز تا ۳ لیوان شیر بادام بنوشند

قهوه

مطالعات نشان می دهد که مصرف قهوه بدون شکر و خامه یکی از بهترین روش ها برای بهبود چربی کبد است. قهوه باعث می شود نفوذ پذیری روده کاهش پیدا کند و در نتیجه جذب چربی در بدن کندتر شود.

خاکشیر

خاکشیر گیاهی است که طبع گرمی دارد و لازم به ذکر است که هنگامی که فرد دچار کبد چرب می شود، کبد طبع سرد پیدا کرده است و در این صورت توانایی تجزیه چربی ها را ندارد. مصرف خاکشیر برای کبد چرب باید صبح ناشتا  باشد که معده خالی است و جذب خاکشیر بهتر است.

چای سبز

چای سبز دارای ماده طبیعی ای به نام کاتچین است که باعث بهبود عملکرد کبد می شود. این چای می تواند جذب چربی توسط بدن و ذخیره آن در کبد را کاهش دهد و همچنین به طور غیر مستقیم باعث لاغری و کاهش وزن در فرد شود.

 

 

سوالات متداول اصلاح فرم بینی با فیلر بینی

 

یمت تزریق ژل به بینی چقدر است؟

فاکتورهای بسیار مختلفی در تعیین قیمت فیلر بینی موثر هستند که شامل تخصص و مهارت پزشک، نوع بینی فرد و نوع فیلر مورد استفاده است؛ بنابراین برای تعیین قیمت دقیق نیازمند ویزیت می باشید.

آیا فیلر بینی را کوچک میکند؟

فیلر در واقع باعث بزرگ شدن بینی می شود و پزشک با تزریق فیلر سعی در اصلاح نواقصی بینی مانند برآمدگی تیغه، برجسته شدن نوک بینی و ایجاد تقارن در دو طرف بینی دارد اما به دلیل اصلاحات انجام شده توسط فیلر بینی کوچک به نظر می رسد.

فیلر بینی برای بینی گوشتی بهتر است یا استخوانی؟

به طور کل نمی توان گفت که تزریق ژل بینی برای کدام یک از انواع بینی ها بهتر است؛ چرا که ابتدا باید پزشک بینی فرد را معاینه و بررسی کند و سپس تصمیم بگیرد که آیا تزریق فیلر بینی برای شما مناسب است یا خیر. به طور کلی تزریق ژل بینی گوشتی و استخوانی توسط پزشکان متبحر انجام می شود و نتایج خوبی هم دارند.

بیشتر بخوانید : ژل لب

میزان ژل مورد نیاز برای تزریق چقدر است؟

این پزشک است که با توجه به میزان ناهنجاری بینی و نوع بینی شما تصمیم می گیرد که چه مقدار ژل تزریق کند. برای مثال میزان فیلر مورد نیاز برای تزریق ژل به بینی عقابی و بزرگ بسیار بیشتر از بینی هایی است که فرورفتگی های جزئی دارند.

آیا امکان از بین بردن فیلر بینی وجود دارد؟

نتایج حاصل از تزریق ژل بینی دائمی نیست و پس از چندین ماه از بین می رود. اما در صورتی که از نتیجه فیلر بینی راضی نیستید و می خواهید فورا ژل را خارج کنید یک راه حل وجود دارد که آن هم تزریق آنزیم بینی است. تزریق آنزیم بینی کمی درد دارد و پزشکان توصیه می کنند که مدتی صبر کنید تا ژل به طور کامل جذب شود.

 

 
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 صفحه بعد